vrijdag 12 april 2013

Allemaal beestjes






Eerder deze week verscheen mijn eerste guestblog op Kidsroomzuid. Een blog met een DIY vloerkussen en binnenkijker in de kamer van Jef en Lily - Alice. De leeuwenkop hierboven stond al lang op het verlanglijstje van Jef en prijkt intussen trots boven het stapelbed. Helemaal into animals (Een kinderkamer is toch nooit helemaal af, niet?) ging ik vanochtend op zoek naar beestige accessoires. 

De Animal Prints van Sharon Montrose hebben mijn hart gestolen. Boerderijdieren, wilde dieren, babydieren... je kan het zo gek niet bedenken, of je vindt het bij The Animal Print Shop






The Land of Nod neemt je dan weer mee op safari. Deze schitterende zebrakop in papier maché wordt in de webwinkel vergezeld van een olifant en een giraffe. Dat dierenkoppen niet alleen leuk staan in de kinderkamer, maar ook andere ruimtes kunnen opvrolijken, toont het sfeerbeeld hieronder.



Een toffe tafel met leuk geverfde stoelen en stoere dierenkoppen aan de muur. Een broodplankje in de vorm van een beer maakt eten dan nog leuker, denk ik. En nu ik toch aan het afdwalen ben, leuke broodjes in de vorm van een beertje, lijken mij ook wel tof om te maken. De broodplank van Snug. studio vind je onder andere bij Lots of Lili, de foto van de broodjes vond ik via Pinterest
      
         

Terug naar de kinderkamer. De toffe wandlamp van Ferm Living en het mooie beddengoed van By Nord is op en top Scandinavisch. Het lampje vond ik via de webshop PS Ik hou van jou en het beddengoed is onder andere te koop bij Coos-je



Dit leuke vossenkussen in oranje  is ook helemaal mijn ding. Het zou heel mooi passen bij de ondergaande zon en het ijsbergblauw van de kasten.





1 opmerking:

  1. Leuk en aardig dat je Coos-je genoemd hebt op je blog! ik ga je volgen...
    Gr. Stephanie
    http://www.coos-je.nl/

    BeantwoordenVerwijderen